2016 XVII. ESPARTINEN MARTXA

viernes, 13 de mayo de 2011

Doroteo De Miguel - Josefa Karrika




Doroteo de Miguel



Uztarroze


(1894-1981)


Zure izena.
A! Nire izena, nola da, Doroteo de Miguel.



Uztarrotzekoa zara?
Bai, kebentik, zarra, zarra, ba ia, ia zarra.



Zenbat urte duzu?
Irorgeitalau... lau urte, ochenta y cuatro años ya.



Eta nola ikasi zenuen euskara
Ni? Len erran dur, nere ama beti mintzatan zara. Gero, ola, egitan nuan, irur urte ilik, eta keben zomait... nonbait... mintzatan zerbait... Gaztekuez... zomait, zomait entelegatan, pero mintzatako ez balio. Nola ni bai, nik kontserbatu duzu oraino Erronkariko... ni banu..., kebenik in du... in du Estornes... Ezagutan du José Estornes? Kori, eman... artu kolaxe. Zureki gisa. Len ere mintzatu. Eta makina polita... anitx, anitx aldiz eraban koieta... korti... Errunkariko ba ni ez(ag)utzen dur, bai, anitx onki zomait mazte zarrak... Isaban... eta keben ere bai... Oin da sei eo zazpi mazte zarrak pero guziak ilik urai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario